آردآردسازانداخلیشماره 40غلاتگفتگوگندم

پروژه سیلوسازی شرکت گل آرد زاگرس همزمان با هفته دولت افتتاح شد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت گل آرد زاگرس

پروژه سیلوسازی شرکت گل آرد زاگرس همزمان با هفته دولت افتتاح شد/ مصادف با هفته دولت، فاز اول سیلوی شرکت گل آرد زاگرس به ظرفیت 7 هزار و 500 تن در روز ششم شهریورماه سال جاری با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان سلطانیه و سایر مقامات استان زنجان افتتاح و راه اندازی شد.

پروژه سیلوسازی شرکت گل آرد زاگرس همزمان با هفته دولت افتتاح شد/ مهندس بهادر هادیزاده، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گل آرد زاگرس در گفتگو باخبرنگار نگاشته بیان کرد: این پروژه شامل راه اندازی 15 هزارتن ظرفیت ذخیره سازی سیلو است که طی یک ماه فعالیت فاز اولیه آن افتتاح شد و فاز دوم این پروژه نیز طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت افتتاح 15 هزارتن سیلوی کارخانه گل آرد زاگرس

وی با اشاره به اینکه این پروژه سیلوسازی دارای توان تخلیه ۲۰۰ تن و بارگیری۱۵۰ تن گندم در ساعت است، تصریح کرد: نوع سازه بتنی است و در مجموع اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت هر دو فاز این پروژه صرف شده است.

مدیرعامل شرکت گل آرد زاگرس عنوان کرد: به طور کلی در این پروژه از الکترومتورها و تابلو برق های شرکت زیمنس آلمان به کار گرفته شده است که تمامی سیستم برق آن با تکنولوژی plc قابل کنترل می باشد.

افزایش 20 هزارتنی ظرفیت ذخیره سازی گندم در کارخانه گل آرد زاگرس

هادیزاده خاطرنشان کرد: شرکت گل آرد زاگرس با احداث این دو سیلو میزان ذخیره سازی گندم خود را به  ۲۰ هزارتن افزایش داده است و هدف ما از این پروژه رونق تولید و رفاه حال کشاورزان منطقه به دلیل نبود فضای  استاندارد ذخیره سازی گندم در سطح شهرستان بوده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا