شماره 84غلاتگزارشگندم

برنامه آرد فخر زنجان برای ارتقای ظرفیت تولیدی خود به 400 تن

مدیر کنترل کیفی آرد فخر زنجان مطرح کرد

مهندس علوی، مدیر کنترل کیفی آرد فخر زنجان درباره شاخصه‌های بارز این واحد آردسازی برای دریافت نشان واحد برگزیده به مناسبت روز جهانی ایمنی غذا در سال 1402 گفت: خوشبختانه آرد فخر زنجان توانست با کسب امتیاز کامل 200 در  PRPS(برنامه‌های پیشنیازی حفظ ایمنی و سلامت غذا) و با پیاده‌سازی و اخذ گواهی‌نامه‌های سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی مورد تأیید سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد به‌عنوان تنها واحد برتر آردسازی کشوری در این همایش شناخته شود.

وی افزود: بر اساس نمونه‌برداری‌های ادواری از محصولات در داخل کارخانه و در سطح عرضه و نانوایی‌ها، آرد تولیدی کارخانه فخر زنجان در دو سال گذشته هیچ‌گونه عدم انطباقی با استانداردهای موجود نداشته است.

علوی با اشاره به این‌که کیفیت پایدار و مستمر، سرلوحه کاری آرد فخر زنجان است و خدمات پس از فروش این واحد آردسازی کامل و جامع است، گفت: آرد فخر زنجان از سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد موفق به دریافت نشان حلال شده است. همچنین این کارخانه توان تولید بیش از 300 تن آرد را دارد و درصدد است با به‌روزرسانی دستگاه‌های خط تولید و دیگر بخش‌ها، ظرفیت تولید خود را به 400 تن ارتقا دهد.

وی درباره تجهیزات آزمایشگاهی این واحد تولیدی گفت: کارخانه آرد فخر زنجان مجهز به تجهیزات کامل آزمایشگاهی است و گندم ورودی به کارخانه را به‌صورت دستی و دستگاهی مورد آنالیز قرار می‌دهد.

همچنین آزمایشگاه این کارخانه مجهز به دستگاه‌های اتوآنالایزر است که به صحت‌سنجی نتایج آزمایشگاهی کمک شایانی می‌کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا