داخلیشماره 58گفتگوگفتگوی ویژهگندم

کنفرانس iranGrain و خبرهای تازه آن ؟

مدیر اجرایی کنفرانس ایران گرین پاسخ می دهد

برگزاری کنفرانس iranGrain  به عنوان بزرگترین گردهمایی جامعه جهانی غلات و دانه‌های روغنی، رخدادی مثبت برای بازار غلات ایران بود که نقش موثری را در گردهم آوری مهره‌های اصلی و فعالان بخش خصوصی و دولتی این بازار ایفا کرد. نگاشته در این شماره برای آگاهی از برگزاری این کنفرانس در سال 1400 با شریف، نظام مافی، مدیر اجرایی کنفرانس ایران گرین به گفتگو پرداخته است.

شریف نظام مافی در خصوص برگزاری کنفرانس iranGrain در سال آینده اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، برگزاری کنفرانس ایران‌گرین  تهران و اهواز در سال 99 محقق نگردید. لذا امیداوریم که با افزایش واکسیناسیون در ایران و جهان بتوانیم کنفرانس ایران‌گرین را در سال

1400 به صورت حضوری برگزار کنیم. البته در صورت عدم تحقق این موضوع، کنفرانس iranGrain باهمکاری شرکت‌های بین‌المللی و داخلی به صورت مجازی و نیمه حضوری اجرا خواهد گردید.

وی با اشاره به چاپ کتاب iranGrain گفت: بر اساس تصمیم اعضای هیئت مدیره و با همت اسپانسرهای ایرانی و خارجی کتاب جامع و مرجعی درباره برترین‌های زنجیره غلات و معرفی شخصیت‌ها، شرکت‌ها، مقامات دولتی و شرکت‌های خارجی فعال در ایران منتشر خواهد شد. فصل‌های این کتاب شامل موضوعاتی همچون گندم، فرآیندهای گندم، دام و طیور، لجستیک، دانه‌های روغنی، بخش حقوقی، بانکداری و مدیریت می‌باشد.

 

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب کنفرانس iranGrain در اردیبهشت ماه

 

همچنین مراسم رونمایی از کتاب کنفرانس iranGrain در اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی و نیمه حضوری باحضور اعضای هیئت مدیره و اسپانسرهای ایرانی و خارجی برگزار خواهد گردید و علاقه‌مندان می‌توانند مراسم رونمایی از کتاب کنفرانس iranGrain را از طریق صفحه مجازی ایران‌گرین در اینستاگرام دنبال نمایند. نظام مافی با بیان اینکه کتاب ایران گرین در 400 صفحه و به صورت دو زبانه به چاپ خواهد رسید، گفت: بخشی از این کتاب به مقالات علمی اعضای هیئت مدیره کنفرانس شامل آقایان کریمی، یزجردی، مرتضوی، ضیائیان و جمشیدی اختصاص دارد که در بخش غلات بی‌نظیر می‌باشد.

در بخش دیگر گفتگو، شریف نظام مافی که به تازگی به سمت مدیرعاملی موسسه خیریه محک نائل شده است، در خصوص خدمات این موسسه گفت: در حال حاضر، موسسه محک، 22 هزار کودک بیمار را تحت پوشش خود دارد و تمام کودکان مبتلا به سرطان در هر کجای ایران، تحت حمایت محک می‌باشند.

 

محک؛ اولین خیریه دریافت‌کننده گواهی SGS در جهان

 

وی با بیان اینکه محک یکی از معدود موسسات خیریه‌ای است که تمام حساب‌های مالی آن توسط شرکت‌های بین‌المللی مثل SGS ممیزی شده است، گفت: اداره موسسه محک با کمک‌هاي مردمی سبب حساسیت برای شفاف‌سازی حساب‌های مالی این مجموعه شده است و خوشبختانه تمام فرآیندهای کاری آن مورد ممیزی قرار گرفته و جوایز بین‌المللی متعددی را کسب کرده است که این موضوع نشان از کیفیت کار و درمان این موسسه دارد. همچنین در سال گذشته موسسه محک در میان سایر موسسات خیریه جهان، موفق به کسب رتبه نخست از سوی شرکت SGS شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا