آردبین‌المللیتکنولوژی آردشماره 62گندممعرفی تکنولوژی

گروه پینگل و چگونگی حضور آن در بازار تولیدکنندگان ماشین آلات آردسازی ایران

یادداشتی از لی جیانجون، رئیس گروه پینگل

گروه پینگل در سال 1991 بر مبنای مهندسی ماشین آلات دانه و تولید تجهیزات به عنوان دامنه اصلی تجارت تاسیس شد. پس از 29 سال توسعه و رشد، گروه پینگل به یک تامین کننده مهندسی و تجهیزات ماشین آلات غلات در بازار داخلی و خارجی تبدیل شده است. سنگ بنای پیشرفت شرکت پینگل بر پایداری، اعتماد به نفس، انجام کارهای عملی و نوآوری خلاصه می شود.

 

آشنایی با گروه پینگل و چگونگی حضور در بازار تولیدکنندگان ماشین آلات آردسازی ایران

پایداری: پینگل هدف خود در راستای ایجاد یک شرکت معروف قرن را در ابتدای تاسیس خود قرار داده است. در روند دستیابی به هدف، این شرکت به زمینه ای پایدار  و شکست ناپذیر تبدیل شده است که از یک کارگاه تعمیر دستگاه آرد به یک شرکت تولید تجهیزات پردازش غلات مشهور در سطح بین المللی مبدل گشته است.

اعتماد به نفس: کارکنان شرک پینگل به هدف، قدرت و کار تیمی خود اطمینان دارند و به آینده یک شرکت مشهور با قدمت یک قرن اعتماد دارند. این امر به طور دائم آن ها را برای حمایت از تحقق هدف تشویق می کند.

انجام کارهای عملی: در راه دستیابی به اهداف توسعه، پرسنل هدفمند پینگل، عمل گرا و متبحر هستند. در مقابله با مشکلات مهارت دارند و تلاش می کنند تا نسبت به سطح جهانی جلوتر و در این امر عقب نشینی نکنند و از آن پیشی بگیرند.

نوآوری: این کارمندان شرکت پینگل هستند که بر آینده تمرکز می کنند، از وضعیت موجود شکایتی ندارند و از روند توسعه اجتماعی و اقتصادی و توسعه صنعت آگاهی و بینش لازم را دارند و از طریق نوآوری مفهومی به طور مداوم عملکرد و توانایی مدیریت شرکت ها را بهبود می بخشند. با نوآوری در محصول و خدمات، مسئولیت توسعه شرکت را به دوش می کشند و صنعت را به جلو هدایت می کنند.

 تحقیق و توسعه فناوری گروه پینگل در سال های اخیر

در سال های اخیر از جهت افزایش سرمایه گذاری در امر تحقیق و توسعه و ادغام پرسنل فنی، محصولات اصلی این شرکت PLMFKA، PLMFP، سری PLMFY غلتک آسیاب، تصفیه کننده نوع جدید PLQF، نوع جدید Plansifter، خط کامل پردازش ذرت در ظرفیت های بزرگ و متوسط، به طور کامل و مجموعه کامل کارخانه فرآوری گندم به نوآوری فنی خوبی دست یافته اند، به ویژه PLMFY غلتک آسیاب، دستگاه پوست گیری ذرت و دستگاه جنین سازی و دستگاه انتخاب جوانه ذرت به سطح بین المللی درجه یک رسیده اند.

تاکنون، این شرکت دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل پینگل ازجمله 165 اختراع ثبت شده ( 19 اختراع ثبت اختراع، 140 اختراع ثبت شده مدل سودمند و 6 حق ثبت اختراع جدید) اس. در آینده، این شرکت به افزایش سرمایه گذاری در امر تحقیق و توسعه، تقویت نوآوری در فن آوری، بهبود بهره وری در تحقیق و توسعه و افزایش بیشتر رقابت ادامه خواهد داد.

نحوه تنظیم استراتژی بازاریابی بین المللی گروه پینگل

محصولات پینگل به بیش از 40 کشور و منطقه در جهان صادر می شود و بیش از 50 درصد از فروش آن از محل فروش خارج از کشور حاصلمی شود. با بیش از 10 سال توسعه، آگاهی از برند و قدرت محصول پینگل در بازارهای اصلی آفریقا، خاورمیانه، آسیا، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی نیز در حال افزایش است. گروه پینگل شرکت های فروش را در هند، کنیا، برزیل و اتیوپی راه اندازی کرده است که ارائه محصولات جدید، عرضه قطعات یدکی و شیارزنی غلتک را تامین می کند. در منطقه خاورمیانه، شرکت پینگل دارای یک دفتر نمایندگی در ایران و یک دفتر خدمات پس از فروش در سوریه است. با بهبود رقابت محصول، در 3 تا 5 سال آینده به شدت تجارت در بازارهای اروپا و آمریکا را گسترش خواهیم داد و رقابت برند پینگل را در کشورهای بزرگ و مناطق مختلف جهان تا سال 2030 ایجاد خواهد کرد.

برنامه توسعه آینده گروه پینگل

چشم انداز پینگل این است که از طریق توسعه مشاغل با صداقت و اعتماد، یک شرکت طولانی مدت ایجاد کند. از جهت فناوری، این شرکت همچنان به تقویت نوآوری تحقیق و توسعه و بهبود قدرت فناوری محصول، رقابت اصلی خود را از جنبه های آسیاب غلتکی اتوماتیک، کارخانه پردازش هوشمند و تجهیزات بسته بندی هوشمند ادامه خواهد داد. در راستای توسعه بازار نیز این شرکت در تلاش است تا با ایجاد دفاتر نمایندگی و شرکت های فروش، در عرصه بین المللی نسبت به افزایش سهم از بازار در مدت زمان 3 تا 5 سال آینده به سهم بیشتری از بازار در اروپا و آمریکا دست یابد.

بدین منظور و در جهت تحول در زنجیره ارزش با ارزیابی عملکرد، هزینه های سربار را تعدیل خواهد کرد. با امید به آینده، شرکت پینگل می تواند با قدرت در بازار جهانی سهم بازار بیشتری را سهیم شود و با نام تجاری ماشین آلات هوشمند غلات در جهان معتبر تر سازد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا