آردشماره ۹۳غلاتگندم

سی و یکمین نمايشگاه بین‌المللی اگروفود خردادماه سال جاری برگزار می‌شود

سی و یکمین نمايشگاه بین‌المللی صنايع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنايع وابسته (اگروفود 2024) از تاریخ 19 تا 22 خردادماه 1403 از سوی شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه پل ارتباطی میان تولیدکنندگان، فروشندگان، مصرف‌کنندگان و فعالان حوزه‌های مختلف صنایع غذایی و کشاورزی است و فرصت مناسبی برای ارائه محصولات و خدمات جدید، ارتباط با مشتریان جدید، شبکه‌سازی با همکاران صنعتی و آشنایی با آخرین تحولات و فناوری‌های مورداستفاده در این صنایع است.

نمایشگاه اگروفود پلتفرمی برای تبادل دانش، تجارب و فناوری‌های جدید در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی شناخته می‌شود. حضور در این نمایشگاه، امکان آشنایی با روند توسعه این صنایع، افزایش فروش و گسترش بازارهای خارجی را فراهم خواهد کرد.

از تمام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود 2024 تقاضا می‌شود تا پیش از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اوليه، با تکمیل فرم مربوطه که لینک آن در سایت iranagrofoodfair.com قرار گرفته است؛ درخواست اولیه خود را  در بانک اطلاعاتی نمایشگاه ثبت کنند.

شایان‌ گفتن است؛ با توجه به تنوع گروه‌های كالایي، كثرت متقاضيان و گستردگی نمايشگاه ايران آگروفود 2024،  به‌منظور تسهيل و تسريع در رفاه حال مشارکت‌کنندگان، جانمایی غرفه و رزرو اوليه برای متقاضیان بخش ريالي در داخل سالن اين نمايشگاه نیز به‌صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان در صورت نيـاز به کسب اطلاعات بيشتر می‌توانند از طريق شماره تلفن‌ يا نمابر به شرح زير با ستاد برگزاری نمايشگاه تماس حاصل فرمايند.

تلفن: ۸۸۰۵۹۴۵۷ – ۸۸۰۵۹۴۵۸ – ۸۸۰۵۹۴۵۹        نمابر: ۸۸۰۴۴۸۱۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا