آردتکنولوژی‌های پرکاربردشماره 42غلاتگندممعرفی تکنولوژی

دستگاه فلوبالانسر ایرانی برتر از نمونه های ترک و اروپایی

مدیرعامل شرکت توان الکترونیک گستر

دستگاه فلوبالانسر ایرانی برتر از نمونه های ترک و اروپایی/ با توجه به شرایط تحریم و مشکلات واردات تجهیزات مربوط به کارخانجات آرد، صنعت آسیابانی برای اینکه بتواند کیفیت و مرغوب بودن کالای خود را تضمین کند باید دائما تجهیزات خود را به روز رسانی کند که طراحی، ساخت و تولید این نوع دستگاه ها باعث می شود تا هم از خروج بی رویه ارز جلوگیری شود و هم از وابستگی به واردات رها شویم.

در این راستا شرکت توان الکترونیک گستر با تجربه ای نزدیک به 23 سال و حضور دائم در بخش آسیابانی و صنعت بزرگ آرد و نان ایران و به پشتوانه دانش داخلی و نیروی جوان تحصیل کرده، متخصص و غیور ایرانی قصد دارد با بهره گیری از این پتانسیل های بالای خود و با استفاده از شرایط تحریم دستگاه های مورد نیاز کارخانجات آرد را با تکنولوژی روز دنیا بسازد و بتواند در این شرایط خدمتی را به صنعت آرد و نان کشور انجام دهد.

در این راستا به گفتگو با مهندس افشین آزادنیا، مدیرعامل شرکت توان الکترونیک گستر پرداخته ایم که در ادامه مصاحبه ایشان را می خوانید؛

در نمایشگاه ibex 2019 شرکت توان الکترونیک گستر از دستگاه جدید فلوبالانسر خود رونمایی کرد که این دستگاه با تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری از توان مهندسان داخلی ساخته شده است و از لحاظ زیبایی، کیفیت و عملکرد توانسته با نمونه های اروپایی برابری کند و در تست های مختلفی که انجام شده با اقتدار و سربلندی همه موانع را پشت سر بگذارد. در واقع دستگاه فلوبالانسر ساخت شرکت توان الکترونیک گستر از لحاظ درصد خطا از نمونه های ترک و اروپایی برتر بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای نمونه های وارداتی باشد.

عملکرد و ویژگی های دستگاه فلوبالانسر این شرکت

آزادنیا اظهار کرد: دستگاه فلوبالانسر یا دستگاه توزین عبوری پیوسته غلات دستگاهی است که در زیر سیلوهای خشک، نم یک و نم دو قرارمی گیرد که در قسمت سیلوهای خشک جهت میکس کردن گندم و زیر سیلوهای نم یک و نم دو برای تنظیم بار و عبور یکنواخت آن از ماشین آلات و عملکرد صحیح و پیوسته آنها و تنظیم دقیق نمزن دستی به کار می رود.

به گفته وی از ویژگی های این دستگاه می توان به کیفیت مناسب، قیمت ارزان و درصد خطای بسیار پایین آن در مقایسه با نمونه های خارجی اشاره کرد. همچنین سایز و ابعاد دستگاه بسیار مناسب بوده و در هر مکانی می توان آن را قرار داد و مهمترین مزیت آن دسترسی به کارشناسان برای تعمیر و نگهداری از این دستگاه می باشد که خدمات پس از فروش را به صورت دائم انجام می دهیم.

اختلاط هوشمندانه گندم و تولید آرد مرغوب به کمک دستگاه فلوبالانسر

مدیرعامل شرکت توان الکترونیک گستر تصریح کرد: با توجه به وجود گندم با کیفیت های متفاوت در سیلوهای ذخیره سازی کشور و واردات گندم از کشورهای مختلف به منظور اختلاط لذا دستگاه فلوبالانسر برای انجام امر اختلاط مورد نیاز است که این دستگاه به صورت کاملا هوشمند با شرایطی که برنامه ریزی شده است به اختلاط می پردازد و در نهایت گندمی با درجه مرغوبیت بالا در اختیار آسیاب کارخانه قرار می دهد تا بتوان از این گندم میکس شده یک آرد مرغوب تهیه کرده و در اختیار مشتری قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستگاه وارد مرحله تولید انبوه و فروش آن نیز به کارخانجات آرد آغاز شده است که تاکنون نیز کارخانه داران با اطمینان از عملکرد فوق العاده این دستگاه خرید این دستگاه تولید داخل را به نمونه های خارجی ترجیح داده اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا