آردداخلیسیلوسیلوسازانشماره 35غلاتگفتگوگندم

سیلوهای لیپ تا چه میزان برای سازه های ساحلی و بنادر تعبیه شده است؟

مدیر اجرایی و فنی شرکت سیلوسازان تهران پاسخ می دهد

سیلوهای لیپ تا چه میزان برای سازه های ساحلی و بنادر تعبیه شده است؟ شرکت سیلوسازان تهران از سال 1354 تاکنون موفق به اجرای بیش از 100 پروژه ساخت سیلوهای سیستم لیپ آلمان در بخش های دولتی وخصوصی و در حوزه کارخانجات آرد، كارخانجات توليد خوراک دام، طیور و آبزيان، بخش صنعت و معدن، تعاوني هاي روستايي و مجتمع های مكانيزه ذخیره سازی غلات در سراسر کشور نموده است.

مدیران ارشد این شرکت اعتقاد دارند که در طی دوران فعالیت خود رضایت مندی کارفرمایان، فاکتور اصلی تبلیغات و معرفی پروژه های آتی بوده است، به گونه ای که 80 درصد پروژه های اجرایی این شرکت معرفی مشتریان پیشین و یا دعوت به همکاری مجدد جهت اجرای طرح های توسعه ای بوده است.

بهره مندی از سیلوهای لیپ تحول شگرفی در نحوه اتصال ورق های فولادی ایجاد کرده است

مهندس خلیلی، مدیر اجرایی و فنی شرکت سیلوسازان تهران با بیان اینکه بهره مندی از سیستم لیپ تحول شگرفی در نحوه اتصال ورق های فولادی ایجاد کرده است، گفت: در این روش از سوراخ شدن، پیچ ومهره کردن وجوشکاری که باعث ضعف ورق ها می شود، پرهیز شده و ورق های نورد شده توسط دستگاه ها دوخت و پرس می شود.

وی در ادامه افزود: مقاومت زیاد در برابر زلزله و طوفان، سرعت بالا در ساخت و نصب سازه، آب بندی صد در صدی در برابر نفوذ رطوبت، انتخاب سایزها و قطر های مختلف توسط کارفرمایان و زیبایی شکل ظاهری از ویژگی های انحصاری سیلوهای لیپ است که هم اکنون در بیش از ۹۰ کشور دنیا ازجمله ایران اجرا می شود.

توانايي شركت سیلوسازان تهران در اجراي پروژه های بندری

خلیلی در خصوص توانايي شركت سیلوسازان تهران در اجراي پروژه های بندری با سیلوهای لیپ ، اذعان داشت: شرکت سیلوسازان تهران در طول ۴۳ سال فعالیت خود پروژه های متعددي در بنادر و سواحل اجرا نموده است.

می توان به اجرای ترمینال غلات شركت اقیانوس آبي در بندر انزلی، کارخانه آرد شمالی گنبد كاووس، کارخانه توليد خوراک دام و طيور افضلی گرگان، کارخانه روغن کشی یگانه خزر بندر ترکمن، کارخانه آرد پاك بهشهر، کارخانه آرد تجارت رودسر اشاره کرد. گفتنی است، تاکنون هيچگونه شکایاتی مبني بر ضعف سيستم يا مشكل در سازه گزارش نشده است كه همين امر به واضح گوياي ميزان مقاومت و كيفيت بالاي اين سازه ها در شرايط جوي خاص بنادر و سواحل كشور است.

نصب تجهيزات جانبي و انتقال دهنده ها با سیلوهای لیپ

وی در رابطه با پروژه های در دست اجرای این شرکت، یادآور شد: فاز دوم شرکت تعاونی روستايي انقلاب شازند، پروژه ٢٠هزار تني شرکت تعاونی روستايي خمین، پروژه ٥٠هزار تني مجتمع سيلوهاي مكانيزه غلات آرسس حسن آباد تهران و پروژه ٥٠هزار تني خوشه زرین تبریز در مراحل طراحي، محاسبات و اجراي فندانسيون يا نصب تجهيزات جانبي و انتقال دهنده ها قرار دارند که مقرر است اغلب این پروژه ها در سال 98 احداث شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا