آردتکنولوژی آردداخلیشماره 62گندممعرفی تکنولوژی

بالاگر/ همکاری مشترک بالاگر با مرکز غلتک پایتخت و آرتیان بازرگان

مدیرعامل مرکز خدمات غلتک پایتخت:

بالاگر/ همکاری مشترک بالاگر با مرکز غلتک پایتخت و آرتیان بازرگان/ مرکز خدمات غلتک پایتخت با هدف ارائه تمام خدمات مربوط به غلتک آسیاب گندم، امسال وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است. این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز خدمات غلتک ایران با بهره گیری از ماشین آلات و تکنیک های روز دنیا همواره بالاترین کیفیت را ارائه نموده و همچنین به تهیه و توزیع غلتک های جدید آسیاب نیز می پردازد.

در این راستا به مصاحبه با مهندس موسوی، مدیرعامل شرکت غلتک پایتخت پرداخته ایم که در ادامه می خوانید؛

 

بالاگر/ همکاری مشترک بالاگر با مرکز غلتک پایتخت و آرتیان بازرگان

وی در ابتدا گفت: مرکز غلتک پایتخت در جهت ارائه کیفیت برتر اقدام به همکاری با شرکت آرتیان بازرگان، نماینده انحصاری محصولات بالاگر کرده است. علت این انتخاب و همکاری کیفیت بسیار بالای غلتک های ساخت بالاگر است زیرا کارخانه بالاگر به عنوان مطرح ترین غلتک سازان، دارای تولید غلتک در اسپانیا با استانداردهای بالا و کیفیت اروپایی است.

موسوی افزود: شرکت بالاگر به عنوان یکی از پرچمداران این صنعت مدت هاست که در بین کارخانجات ایرانی شناخته شده و باعث افتخار است که این شرکت جهت ارائه خدمات خود در ایران، مرکز خدمات غلتک پایتخت را انتخاب کرده است.

وی در خصوص این همکاری تصریح کرد: مرکز خدمات غلتک پایتخت، هم اکنون به عنوان توزیع کننده غلتک های بالاگر و ارائه خدمات شیارزنی، گرده، سندبلاست و ساخت شفت با این شرکت همکاری دارد. در حال حاضر کارخانجات متفاوت با والس های مختلف، می توانند مستقیم سفارش ساخت شفت و شیارزنی مورد نیاز خود را به کارخانه بالاگر بسپارند یا تمام عملیات شیارزنی و ساخت شفت یا بخشی از آن را در خدمات غلتک پایتخت انجام دهند.

مدیرعامل مرکز غلتک پایتخت خاطر نشان کرد: این مرکز به عنوان تخصصی ترین مرکز خدمات غلتک کشور، دارای بیشترین ماشین شیارزنی مدرن برای بالابردن ظرفیت و کیفیت شیار بوده که در بخش ساخت و تعویض شفت و تبدیل غلتک خام، مجهز به تمامی ابزار لازم تخصصی از جمله ماشین بالانس دینامیک در داخل خود مرکز است تا خدمات با بیشترین نظارت و کیفیت تحویل مشتری شود.

علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با این مرکز می توانند “Capitalrollers” را در اینستاگرام جستجو نموده و از آخرین اخبار آموزشی این مرکز دیدن نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا