آردتکنولوژی‌های پرکاربردشماره 42غلاتگفتگوگندممعرفی تکنولوژی

مزیت رقابتی خود را با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش تعریف می کنیم

مدیرعامل شرکت نوین سنج آزما ابتکار

مزیت رقابتی خود را با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش تعریف می کنیم/ شرکت مهندسی نوین سنج آزما ابتکار (سهامی خاص) از چندین سال گذشته به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات مشاوره و تولید تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل گلوتن شوی، ایندکس، خشک کن گلوتن، آسیاب آزمایشگاهی، فالینگ نامبر، فارینوگراف، اکستنسوگرا میکروفیدر و غیره با دپارتمان متخصص و دکتران و اساتید مشغول به فعالیت است. واحدهای درون سازمانی این شرکت شامل واحد تجارت غلات، واحد تجهیزات آزمایشگاهی غلات، واحد تامین و خدمات پس از فروش ماشین آلات کارخانه جات آرد و همچنین  مشاوره و راهنمای تولید و راه اندازی کارخانجات آرد و غلات می باشد.

مزیت رقابتی خود را با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش تعریف می کنیم

مهندس کاظم زاده، مدیرعامل شرکت مهندسی نوین سنج آزما ابتکار در گفت و گو با نشریه نگاشته در خصوص عملکرد این شرکت، بیان داشت: شرکت نوین سنج آزما ابتکار، توسعه همه جانبه و پایدار را لازمه بالندگی و بقاء خود می داند و در این راستا اقدام به ایجاد مکانیزم های جدید و ترغیبی جهت افزایش رضایت مشتریان، بهبود مستمر و ارتقا مداوم سیستم ها و خدمات پس از فروش کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این شرکت با داشتن مجوزهای معتبر از جمله استانداردهای ایزو9001، کالیبراسیون ،CE و مجوز از صنعت و معدن و تحقیقات چندین ساله و تجربیات توانسته است با ارائه مشاوره و راهنمایی برای انتخاب دستگاه ها بر اساس نیاز، ارائه خدمات کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی، نصب، راه اندازی، سرویس دهی و گارانتی تمامی تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی به مشتریان خود خدمات مطلوبی ارائه دهد.

 

رونمایی از آمیلوگراف در نمایشگاه ibex2020

کاظم زاده با تاکید بر اینکه گلوتن شوی، ایندکس، خشک کن ،آسیاب آزمایشگاهی و فالینگ نامبر پر فروش ترین محصولات شرکت نوین سنج آزما ابتکار است، اذعان داشت: خوشبختانه تجهیزاتی ازجمله فارینوگراف و اکستنسوگراف با استقبال خوبی مواجه شده است. هم اکنون این شرکت بر تولید آمیلوگراف متمرکز است و مقرر است از این محصول در نمایشگاه آینده ibex2020 رونمایی شود.

 

مدیرعامل شرکت نوین سنج آزما ابتکار در معرفی عملکرد دستگاه آمیلوگراف، خاطرنشان کرد: دستگاه آمیلوگراف نوعی دستگاه ویسکوزیتومتر ثابت است که تغییرات ویسکوزیته در اثر حرارت را مشخص و به صورت منحنی رسم می کند. ویسکوزیته ماکزیمم در حالت ژلاتینه شدن برحسب واحد آمیلوگراف که از روی منحنی مشخص می شود  و دمایی که در آن ویسکوزیته در حالت ژلاتینه شدن به حداکثر خود می رسد، ازجمله دو فاکتور مهمی است که توسط این دستگاه مشخص می شود .

وی با تاکید بر قابل رقابت بودن محصولات شرکت نوین سنج آزما ابتکار با کالاهای خارجی و اروپایی، گفت: محصولات این شرکت مجهز به نرم افزاری است که نمودار را با بهترین کیفیت و کمترین خطا نشان می دهد. همچنین تمامی محصولات دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است که از پشتیبانی ۲۴ ساعته  برخوردار است.

 

کاظم زاده در پاسخ به میزان ورود این شرکت به بحث صادرات، بیان داشت: شرکت مهندسی نوین سنج آزما ابتکار در نظر دارد محصولات خود را به کشورهایی ازجمله عراق و افغانستان و چند کشور دیگر صادر نماید. لذا در این راستا مذاکرات اولیه صورت گرفته است. علاوه بر آن در بخش داخلی درنظر دارد تا به افزایش شعب در استان های متفاوت بپردازد .

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا