بین‌المللیشماره 43غلاتگفتگوگفتگو با بخش خصوصی

شرکت رازی تنها نماینده انحصاری شرکت دپارت در ایران

مدیرفروش شرکت دپارت ترکیه

شرکت رازی تنها نماینده انحصاری شرکت دپارت در ایران / شرکت دپارت فعالیت تجاری خود را در سال 2014 به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه آلاپالا آغاز کرد. این شرکت موفق شد تا در طول دوران فعالیت خود با بیش از 70 کشور در سراسر جهان همکاری نماید که بالغ بر 500 کارخانه آردسازی قطعات خود را از این شرکت تامین می کنند. این درحالی است که برند ماشین آلات این کارخانجات متفاوت است که نشان از مزیت کیفی و رقابتی محصولات شرکت دپارت است.

شرکت رازی تنها نماینده انحصاری شرکت دپارت در ایران

شرکت رازی تنها نماینده انحصاری شرکت دپارت در ایران/ آقای مهندس کارامانلی، مدیر فروش شرکت دپارت ترکیه در ادامه مطلب فوق، اذعان داشت: شرکت دپارت مسئولیت فعالیت های فروش انواع قطعات یدکی و مواد مصرفی برای تمامی برندهای ماشین آلات صنعت آسیابانی را بر عهده دارد از ابتدای تاسیس تاکنون با ساختار سازمانی، انضباط تجاری، فرآیندهای عملیاتی و رو به رشد فعالیت خود را به طور مداوم افزایش داده است.

وی در معرفی عملکرد دستگاه تمیزکننده کیسه های جت فیلتر، افزود: کیسه های جت فیلتر به دلیل مدت استفاده و گردهای موجود در حین کار به مرور کیفیت خود را از دست می دهند. دستگاه تمیزکننده کیسه های جت فیلتر باعث می شود تا با پاک کنندگی گردهای اضافه، عملکرد دوباره این کیسه ها را بازیابند. اکثر کارخانجات هر 6 ماه یک بار به صورت دستی جهت تمیزکردن کیسه ها اقدام می کنند که با استفاده از این دستگاه می توان علاوه بر زمان و هزینه از آسیب به کارگران پیش گیری کرد.

تولید دستگاه پاک کننده لوله ها در شرکت رازی

مدیر فروش شرکت دپارت ترکیه در خصوص تولید دستگاه پاک کننده لوله ها، اذعان داشت: شرکت دپارت قطعات یدکی موجود در ساختار خود را با جدیدترین فناوری تولید می کند. برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است که تمام بخش ها با تولید دقیق به فعالیت بپردازد. دستگاه پاک کننده لوله ها باعث می شود تا تمامی لوله های ماشین آلات کاملا پاکسازی شود که این امر به افزایش عمر مفید ماشین آلات و همچنین به خروج شپش و موجودات احتمالی کمک می کند.

وی در راستای همکاری برند دپارت با شرکت رازی، بیان داشت: سفر کاری شرکت دپارت برای بازدید از کنفرانس iran grian و دیدار با شرکت رازی و اعطای نمایندگی انحصاری در بازار ایران است. این همکاری نمایندگی، منافع متقابل برای ورود و گسترش آن به بازار ایران را فراهم می کند. شرکت رازی به دنبال آن است تا بتواند با همکاری با برندهای مطرح و با کیفیت دنیا به شعار خود “کیفیت آرد را مهندسی می کنیم” محقق نماید. تامین قطعات با قیمت تمام شده مطلوب و کیفیت مرغوب رسالت همکاری این دو شرکت است که امید است با خدمت رسانی به صنعت آردسازی ایران این رسالت محقق شود.

آیا شرکت دپارت قابل پشتیبانی از دیگر برندها است؟

وی در پاسخ به اینکه آیا شرکت دپارت قابل پشتیبانی از دیگر برندها است، بیان داشت: شرکت دپارت دارای تجربه طولانی مدت در صنعت آردسازی دارد. تولیدکنندگان ماشین آلات آردسازی به تمامی بخش های تجهیزات مشرف هستند و بهترین تشخیص دهنده ایرادات یک دستگاه هستند. لذا می‌توانند بهترین مشاور برای انتخاب کیفیت قطعات و نحوه استفاده از آن باشند.

شرکت دپارت تنها به برند خود یا سایر برندهای ترک متکی نیست بلکه در برخورد با دیگر برندها در سراسر جهان قابلیت پشتیبانی دارد. استفاده از برند مادر شاید در عمل دارای هزینه ای بیش از قطعات چینی را به همراه داشته باشد اما با افزایش طول عمر دستگاه، هزینه صرف شده را جبران خواهد کرد. همچنین طول ارسال قطعات مورد نیاز به ایران اغلب بیش از یک ماه زمان می برد اما شرکت دپارت در تلاش است تا زمان ارسال را به حداقل برساند.

برنامه های آتی شرکت دپارت در ایران

وی در پاسخ به برنامه های آتی شرکت دپارت در ایران، یادآور شد: در حال حاضر کشورهای خاورمیانه، آفریقای جنوبی، اروپای مرکزی و آسیای جنوب شرقی عمدتا بازارهای صادراتی ما هستند که بیشترین فعالیت شرکت دپارت در آن انجام می گیرد. شرکت دپارت ساختار استراتژیک خود را برای تقویت و فعال شدن در سراسر آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی و همه آفریقا توسعه خواهیم داد.

از این رو هر بازاری که می تواند نامزد بالقوه انبار باشد، به آن وارد می شویم. این انبارها پس از نظرسنجی از وجود برندهای متفاوت و متناسب با نیاز هر کشور آماده سازی شده است تا در زمان نیاز قطعات با سهولت و سرعت بیشتر از انبارها در اختیار کارخانجات قرارگیرد. در راستای همکاری با ایران هم اکنون شرکت رازی به عنوان نماینده رسمی شرکت دپارت ترکیه آغاز به فعالیت کرده است که مقرر است شرکت رازی به عنوان انبار قطعات مورد نیاز کارخانجات آرد داخلی و نماینده انحصاری قرار گیرد تا درصورت نیاز بازار با حداقل زمان قطعات را در اختیار کارخانجات قرار دهد.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا