آردداخلیشماره 58گفتگوگفتگوی ویژهگندم

شرکت گلنان پوراتوس/ تحلیلی بر اقدامات شرکت گلنان پوراتوس در صنعت نان، طی سالی که گذشت

شرکت گلنان پوراتوس/ تحلیلی بر اقدامات شرکت گلنان پوراتوس در صنعت نان، طی سالی که گذشت/ با پیشرفت تکنولوژی و تلاش کسب و کارها در جهت تسهیل فرایند خرید برای مشتریان، روز به روز به تعداد فروشگاه های اینترنتی افزوده می شود. تجارت الکترونیکی با به همراه داشتن مزایایی همچون سهولت در خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه، بدست آوردن اطلاعات دقیق از محصول و غیره، منافع خریداران و صاحبان کسب و کار را توامان در بر داشته است. گلنان پوراتوس نیز در همین راستا، بنا به درخواست های مکرر مشتریان بر آن شد تا برای اولین بار بستر فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی را فراهم نماید. فروشگاه اینترنتی گلنان پوراتوس این امکان را برای همراهان همیشگی خود در سراسر کشور فراهم می سازد تا به روشی جدید و با سهولت بیشتر محصولات شرکت را در بسته بندی های کوچک و به طور مستقیم تهیه نمایند.

شرکت گلنان پوراتوس/ تحلیلی بر اقدامات شرکت گلنان پوراتوس در صنعت نان، طی سالی که گذشت

 

مهندس حداد، مدیرعامل شرکت گلنان پوراتوس در گفتگو با خبرنگار نگاشته بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط موجود به دلیل پاندمی کرونا با ارائه راهکارهای جدید، مانند خمیرهای منجمد، برگزاری دمو و آموزش‎های آنلاین، بسته بندی های کوچک محصولات متناسب با نیاز مشتری و افزایش تنوع محصولات، همچنان سعی کردیم همراه مورد اعتماد مشتریان خود در نوآوری باشیم.

مهمترین برنامه های شرکت گلنان پوراتوس

وی در ادامه به مهمترین برنامه و اقدامات این شرکت در حوزه نان اشاره کرد و گفت: با توجه به فقر آموزش در حوزه نان، پس از چهار سال تلاش توانستیم شورای عالی آموزش و پرورش را متقاعد سازیم تا رشته‎ مهارتی نان، شیرینی و شکلات در شاخه کاردانش را در کشور تصویب نمایند که در بهمن 98 خوشبختانه این مصوبه مهم ابلاغ گردید.

مدیرعامل شرکت گلنان پوراتوس افزود: همچنین به دلیل شرایط پاندمی کرونا، تصمیم بر آن گرفتیم که با ارائه تکنولوژی نان نیم پز ( پاربیک ) در کنار مشتریان خود قرار گیریم و به کسب و کار آن ها کمک نماییم. این تکنولوژی امکان تولید نان نیم پز را برای نانوایان فراهم می آورد. همچنین مصرف کنندگان با انجام فرآیند پخت نهایی در وعده های غذایی خود ضمن مصرف نان تازه از بهداشت و سلامت نان مصرفی نیز اطمینان خاطر پیدا می کنند. وی یادآور شد: علاوه بر این، به منظور افزایش سلامت مصرف کنندگان، نان‎های حاوی غلات و دانه را به سبد محصولاتمان افزوده و روش‎های تولید و عرضه بهداشتی نان را نیز به مشتریان ارائه کردیم.

كاهش ميزان مصرف شیرینی در دوران کرونا

وی در خصوص كاهش ميزان مصرف شیرینی در دوران کرونا اظهار کرد: مصرف شیرینی در ابتدای پاندمی، کاهش  محسوس و بسیار معنی داری داشت اما به تدریج این موضوع به روال خود بر گشت؛ تلاش قنادان عزیز در رعایت پروتکل ها و همین طور توجه به تولید محصولات سلامت محور نقش ارزنده ای در این بهبود داشت.

حداد در پاسخ به این سوال که آیا در راستای گسترش و رواج توليد كيك و شيريني در منازل به ويژه در زمان كرونا محصول خاصي عرضه نموده ايد، گفت: جهت پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان به منظور پخت كيك و شيريني در منازل با توجه به شرایط پیش آمده، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی گلنان پوراتوس، تمام گروه محصولات مورد نیاز از جمله مخلوط های آماده نان، بهبود دهنده‎ها، پودر کیک ها، تاپینگ ها، فوندانت ها و مغزی‎های میوه‎ای و کرمی، شکلات ها در بسته بندی‎های کوچک تهیه و در دسترس مصرف کنندگان قرار دادیم.

ضرورت مصرف محصولات گلنان براي نانوايان نان حجيم و نيمه حجيم

وی در پایان به ضرورت مصرف محصولات گلنان براي نانوايان نان حجيم و نيمه حجيم و برنامه این شرکت در حوزه مواد اوليه دخیل در توليد نان سنتي پرداخت و گفت: انواع بهبود ‎دهنده‎های شرکت گلنان پوراتوس و میکس های آماده و نیمه آماده نانوایی، باعث سرعت بخشیدن در تهیه محصول با کیفیت شده و به دلیل کیفیت ثابت مواد اولیه مصرفی، ضایعات کاهش یافته و راندمان کار افزایش می یابد. در خصوص نان سنتی نیز با توجه به جایگاهی که در سبد غذایی مردم دارد، در دستور کار شرکت قرار دارد و برنامه های متعددی برای ارتقای کیفیت آن داریم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا