آردداخلیسیلوسیلوسازانشماره 42غلاتگفتگوگندم

شرکت سیلوسازان تهران و پتانسیل آن در بخش ذخیره سازی دانه های روغنی

شرکت سیلوسازان تهران به عنوان تنها شرکت سازنده مخازن و سیلوهای سیستم لیپ آلمان (دابل فولد) در ایران در طی ۴۴سال فعالیت خود موفق به اجرای صدها پروژه در بخش دولتی و خصوصی شده است که در 80 درصد استان های کشور پروژه های اجرا شده این شرکت قابل بازدید و پیگیری است.

مهندس علی خلیلی، مدیر اجرایی و فنی شرکت سیلوسازان تهران در گفت و گو با نشریه نگاشته در خصوص پتانسیل شرکت در بخش ذخیره سازی دانه های روغنی، بیان داشت: با واردات غلات از بنادر شمالی و جنوبی، ایجاد ترمینال های مکانیزه و با کیفیت بالا برای این مناطق در سال های اخیر بحث ذخیره سازی غلات و دانه های روغنی بسیار قابل توجه قرار گرفته است.  در حوزه ذخیره سازی دانه های روغنی به دلیل نوع خاص سیلوهای لیپ آلمان و عدم چسبندگی دانه های روغنی به بدنه این نوع سازه در این بخش از دهه های گذشته مورد استقبال فعالان این صنعت قرار گرفته است، به صورتی که شرکت سیلوسازان تهران موفق به اجرای 5 پروژه با حجم 60 هزارتن در این بخش نماید.

وی در ادامه افزود: از میان پروژه های مطرح ذخیره سازی دانه های روغنی می توان به کارخانه های روغن کشی شاهد مشهد در سال۱۳۶۶، یگانه خزر بندر ترکمن در سال ۱۳۸۳، گل سفید البرز سوادکوه در سال ۱۳۸۵ اشاره نمود.

مدیر اجرایی و فنی شرکت سیلوسازان تهران در خصوص برنامه های توسعه ای این شرکت، اذعان داشت: شرکت سیلوسازان تهران در جهت تکمیل گروه اجرایی خود اقدام نموده است تا جایی که گروه محاسبات، طراحی و اجرای خود را در بخش فندانسیون، تجهیزات جانبی و انتقال دهنده ها در کنار ساخت و نصب سیلو به صورت پکیج کامل به کارفرمایان عزیز ارائه می نمایند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا