آردآردسازانتکنولوژی آردداخلیشماره 42گفتگوگندممعرفی تکنولوژی

آرد آزمالیان در آستانه 10 سال خدمت

در گفت و گو با مدیرعامل شرکت آرد آزمالیان؛

شرکت مهندسی آرد آزمالیان با استفاده از متخصصین ایرانی توانسته بهترین عملکرد را در کارنامه‌ی خود داشته باشد و با همت و پشتکار فراوان دستگاه های آزمایشگاهی نظیرگلوتن شور، ایندکس گلوتن، فالینگ نامبر، آسیاب آزمایشگاهی، میکروفیدر، دستگاه تکسچر آنالیزر، اکستنسوگراف، فارینوگراف وسدیمانتاسیون  را تولید نماید. در حال حاضر دستگاه های این شرکت در بیش از 60 کارخانه در سراسر ایران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

آرد آزمالیان در آستانه 10 سال خدمت

مهندس حیدری، مديرعامل شرکت آرد آزماليان در آستانه 10 سال فعالیت درخشان این شرکت در گفت و گو با نشریه نگاشته در ابتدا با اشاره به اینکه به عنوان يک توليدکننده ايراني، موفق شده است تا با خودباوري به رضایت بالای 98 درصد دست یابد، گفت: شرکت آرد آزماليان در طی دوران فعالیت خود موفق شد تا با ارائه عملکردی مطلوب، اعتماد و رضايت‌ مشتريان را تا حد زیادی جلب نماید.

 

خودکفایی در تولید قطعات وارداتی

وي در ادامه با تاکید بر مشکلات صنعت، افزود: شرکت آرد آزماليان در راستای تامین قطعات وارداتی مورد نیاز تجهیزات تولیدی کشور، موفق شده است تا به خودکفايي در توليد دست باید. لذا به جرات می توان گفت که اعمال تحريم‌ها در خودباوري توليدکنندگان ايراني بی تأثير نبوده است و باعث شده تا درصدد اثبات خود به مشتريان برآيند.

مديرعامل شرکت آرد آزماليان با ابراز رضايت از محصولات اين شرکت، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه agrofood و ibex سال جاري فعالان بسياري از غرفه شرکت آرد آزمالیان بازديد کردند. این امر دلیل بر کیفیت بالای تجهیزات و رضایتمندی از خدمات پس از فروش است که باعث خشنودی ما در اين راه است.

حيدري در خصوص طرح های توسعه ای این شرکت، اذعان داشت: مقرر است شرکت آرد آزمالیان با حضور در نمایشگاه ساخت ایران در آذر ماه  سال جاری، از دستگاه جدید خود رونمایی کند که علاقه مندان می توانند با شرکت در این نمایشگاه نسبت به جزئیات آن اطلاع یابند.

وي در خصوص کیفیت ارائه خدمات آزمایشگاهی از سوی این شرکت، گفت: همکاری این شرکت با مراکز اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ها و دانشگاه ها، گام موثری در بهبود بهره وری سازمان ها در بخش آزمایشگاهی برداشته است. لذا از تمامی فعالان این صنعت که در این راه ما را یاری رسانده اند، سپاسگزار هستیم.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا